.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در اعتراض به عدم دريافت 26 ماه حقوق معوقه ؛
تجمع كارگران نساجي مازندران در مقابل فرمانداري
صبح ديروز 150 کارگر کارخانه نساجي مازندران در اعتراض به عدم دريافت 26 ماه حقوق معوقه پس از راهپيمايي در مقابل فرمانداري اين شهر تجمع کرده و نسبت به عدم توجه دولت به وضعيتشان اعتراض کردند.

 150 کارگر نساجي مازندران در اعتراض به عدم دريافت 26 ماه حقوق معوقه خود در مقابل فرمانداري قائمشهر تجمع کردند.
نصرالله در يابيگي، دبير خانه کارگر مازندران با اعلام اين خبر به ايلنا گفت: صبح ديروز 150 کارگر کارخانه نساجي مازندران در اعتراض به عدم دريافت 26 ماه حقوق معوقه پس از راهپيمايي در مقابل فرمانداري اين شهر تجمع کرده و نسبت به عدم توجه دولت به وضعيتشان اعتراض کردند.

او افزود: نساجي مازندران پس از اجراي اصل 44 قانون اساسي و جريان خصوصي سازي به دليل سوء مديريت و عدم نظارت دولت و همچنين واردات بي‌رويه کالاهاي مشابه توليدات اين کارخانه دچار بحران مالي شده است. اين فعال کارگري اضافه کرد: نساجي مازندران يکي از واحد‌هاي صنعتي کشور است که در دو دهه گذشته بيش از هفت هزار کارگر داشته است که اين تعداد طي چند سال اخير به 300 نفر کاهش يافته است.
او با بيان اينکه مشکلات مالي و اقتصادي کارگران نساجي مازندران نگران کننده است اظهار داشت: نساجي مازندران متشکل از نساجي تلار، نساجي طبرستان، گوني بافي و فاين نايس و نساجي تجن است که کارگرانشان با عدم دريافت بيش از 26 ماه حقوق در شرايط سختي به سر مي‌برند.

اين فعال کارگري افزود: کارگران اين واحد توليدي ديگر توان پاسخگويي به حداقلهاي يک زندگي را ندارند و شرمنده خانواده خود هستند. دبير خانه کارگر مازندران تصريح کرد: تعطيلي کارخانه نه تنها باعث از دست دادن شغل شده بلکه اين کارگران به دنبال ماه‌ها عدم دريافت حقوق، آبرو و شرافت خود و خانواده‌هايشان را در خطر مي‌بينند.

او با بيان اينکه مشکلات کارگران نساجي مازندران با برگزاري جلسات متعدد و تهديد و فشار مسئولان حل نخواهد شد تصريح کرد: رئيس جمهور بايد به قول خود در سفر به استان مازندران که وعده احياء کارخانه و حل مشکلات کارگران را داده بود پايبند باشد.

اين فعال کارگري ادامه داد: هم اکنون کارگران نساجي مازندران حتي از عهده پرداخت قبوض آب و برق وتلفن و اجاره بهاي مسکن، اقساط بانکي و همچنين از پرداختن هزينه‌هاي تحصيلي فرزندان خود نيز عاجز شده‌اند.
دريابيگي از رئيس جمهور و رئيس قوه مقننه در خواست کرد براي حل مشکلات اين کارگران با ارائه طرح‌هاي فوريتي و اختصاص بودجه‌اي براي پرداخت معوقات حقوقي اقدام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 22 مرداد 1391
واقعاً تا كي بايد اين كارگرهاي مظلوم و زحمت كش نساجي مازندران اين طور بلاتكليف باشند چرا يك مسئول و نماينده ها مشكلات آنها را بطور كامل حل نمي كند مگر واقعاً كار غيرممكن و نشدني است...........!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نبتابل 22 مرداد 1391
حسینی و علیپور چکار برای مردم انجام دادید قسم خوردی ها
نا شناس 22 مرداد 1391
اگر کارگران وعده های داده شده وصور ت جلسات اقایان دولتی واین منصوبین ترکهارا جمع کند مصداق هفتاد من کاغذ میشود. واقعا جای تاسف داردکه دولتیکه ادعای مدیریت جهانی دارد در عمل به وعده هایش اینقدر ناتوان عمل کند!پیشنهاد میکنم این دولت برای اینکه کار بدتر از این نشود کل کار را تعطیل کند تا دولت بعدی شاید برایش چاره ای بیندیشد.ایا واقعا این دولت، دولت وعده های بی سرانجام است؟ما که کم کم دارد باورمان میشود!!
نا شناس 23 مرداد 1391
همه چیز دست خودمونه . بدون هیچ غرض ورزی و اگر وجدانمون را قاضی کنیم واقعا خودمون مقصر نیستیم ؟ اون زمانی که کسی جرات نگاه به نساجی قائمشهر رونداشت و آقای اکبری اومدن و پا به این خرابه گذاشتن باهاش همکاری میکردیم و بقیه مسئولین کمکش بودن واقعا الان اینجای کار بودیم . بخدا قسم قصدم حمایت از شخص خاصی نیست اگر نبود آن کارشکنی ها الان وضعیت اینگونه بود . آقای اکبری اومدن و رفتن و حساب کار با خدایش هست و احتیاجی به من و تو ندارد آیا سزاوار اینهمه بی مهری بوده است . الان هم دیر نیست اگر این آقایان جسارتش رو دارن بسم اله و ما دستشون را میبوسیم که بتوانند نساجی را از این حال و روز در بیارن . بسم اله
نا شناس 23 مرداد 1391
برادر یا خواهر من دیگه از اکبری با ان در وبریهایش نگو که هرچی میکشیم ازایشان وچاپلوسان دوروبرش است .بهانه امروز دولتیها وحتی خود سرمایه گذار این است که این اقا اگر نمیبود چه ها که نمیکردیم(اوره میس زومی پل بن در کردمی!) ا یشان با این دخالتهای بی موردشان نه به این کار رسیدند نه به کار تقنینیشان. البته مطمئنم ایشان به اهداف پنهانی درونشان رسیدندو...
نا شناس 23 مرداد 1391
برادر یا خواهر گرامی امیدوارم پیامتون از روی بغض نبوده باشد که در این ماه مبارک نزذد خداوندبزرگ مسئولیم . دولتی ها باید بهونه داشته باشند . امیدوارم با مطالعه و درایت بشتری بیندیشید البته قصد جسارت ندارم ولی همان صحبتهایی را میکنید که سدراه ایشان شده بود . همه اینها به ضررمان تمام شده است .
لوشكاي سي سر 23 مرداد 1391
خدا زن و بچه دولتمردان ما را در پناه خودش حفظ كنه ، بابا مگر كارگر هاي نساجي زن وبچه هم دارند ، شوخي نكن بابا اين حرفها رو ديگه نزن مردم به ما مي خنندند ، دشمن شاد مي شه ها.
حسینی 23 مرداد 1391
آقای اکبری داشت خوب پیش میرفت و با وارد کردن ماشین آلات مدرن قصد احیای نساجی را داشت و اما نگذاشتند . آنقدر تخریبش کردند و تهمتش زدند که رای نیاورد
حالا کسانی که دستی در تخریب و تهمت داشتند و ستادهای تبلیغاتیشان محل تخریب جناب اکبری شده بود بفرمایند جواب کارگران را بدهند
نا شناس 24 مرداد 1391
حسینی و علیپور چکار برای مردم انجام دادید تاكي شعار بابا مگر كارگر هاي نساجي زن وبچه ندارند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.046 seconds.